El Sergas alega «dificultad de cobertura» para atender Sanxenxo y O Grove

Marcos Gago Otero
M. Gago SANXENXO / LA VOZ

PONTEVEDRA

Centro de salud de Baltar, en Sanxenxo
Centro de salud de Baltar, en Sanxenxo MARCOS GAGO

Problemas para cubrir las plazas de médicos de familia y de pediatras

21 sep 2022 . Actualizado a las 05:00 h.

La falta de médicos y de pediatra en los centros de salud de Sanxenxo y de O Grove que está teniendo lugar este mes se deben, según explicó el Sergas, a «dificultades de cobertura de médicos pola situación das listas esgotadas, do mesmo xeito que no resto do territorio autonómico como nacional», así como por las vacaciones estivales y las bajas prolongadas. «Ante esta situación, está a priorizarse a consulta de enfermería con reforzo desta categoría profesional naqueles puntos nos que non é posible dispoñer dun médico presencial».

En cuanto a las urgencias del PAC, el Sergas sostiene que «pasan pola atención enfermeira, a atención médica telefónica dos PAC de referencia ou ben a atención médica presencial tanto en hospitais de referencia como nos propios PAC». Esta circunstancia obliga a que cada día se adecúen y reorganicen los equipos en cada ambulatorio.

Ante la escasez de pediatras en O Grove y Sanxenxo, el Sergas afirma que «no que atinxe ás revisións ordinarias do neno san, estas efectúanas as enfermeiras de Pediatría na parte que lles corresponde, a parte do pediatra cítanse en axendas de Dena ou a fan pediatras doutros centros de forma descontinua». Por ultimo, «as urxencias diarias son atendidas polos médicos de familia en primeira instancia, que deciden se teñen que ser atendidos no hospital ou non».