Los Kikoins, la moneda que significará aprobar o suspender en la escuela de banda deseñada de Pontevedra

PONTEVEDRA

CEDIDA

O Garaxe Hermético presentó un sistema de evaluación que busca acercar el mundo real al alumno

17 sep 2022 . Actualizado a las 05:00 h.

Coincidiendo con el décimo aniversario de su apertura y en el transcurso de la presentación del nuevo Curso BD Profesional en el Pazo da Cultura de Pontevedra, O Garaxe Hermético apostará decididamente por un nuevo sistema de evaluación empleando «un innovador método». Y es que, tal y como explicó Kiko da Silva, la Escola Profesional de Banda Deseñada que fundó en el 2012 en la ciudad del Lérez implantará «a súa propia moeda para crear un novo e innovador sistema de evaluación aos futuros creadores de banda deseñada galega».

De este modo, este centro educativo desterrará las notas numéricas al considerarlas «inútiles para evaluar ensinanzas artísticas e que moitas veces xeneran a crenza de que ‘con aprobar' chega. Non, nas artes ten que primar a excelencia, ninguén vai mercar unha bd mal escrita ou mal debuxada, ou narrativamente confusa», remarcó Da Silva.

Es por ello que se ha optado por un enfoque más realista, por un enfoque en el que se simule «a realidade ao máximo», una filosofía en la que surgen los denominados Kikoins, la, por así decirlo, moneda oficial de O Garaxe Hermético. «Con esta moeda propia, os alumnos terán encargos con data de entrega e prezos fixados polos mestres, e se cumpren os parámetros da encarga farán unha factura e os mestres pagaranlles en Kikoins, que quedarán gardados nunha caixa forte de cada alumno», añadió.

Este sistema conllevará, asimismo, que al remate de cada trimestre los estudiantes tengan que hacer la correspondiente declaración de Haciente restando las correspondientes cuotas de autónomos y gastos: «Se o resultado desa declaración lles da para vivir, aproban. Se teñen perdas ou non gañaron o suficiente, suspenden, como na vida mesma», remarcó.

De igual modo, Kiko da Silva añadió que, en paralelo, el profesorado de O Garaxe Hermético espera que esta nueva metodología contribuya a que los alumnos «cambien o chip de estar nunha escola, e que entendan que están aprendendo un oficio. Queremos que sexa o máis parecido a traballar como autor de cómic profesional».