El Casal de Ferreirós analiza en Poio las novedades sobre el origen gallego de Colón

Alfredo López Penide
L. Penide POIO / LA VOZ

PONTEVEDRA

CONCELLO DE POIO

17 sep 2022 . Actualizado a las 05:00 h.

El próximo viernes, 30 de septiembre, el Casal de Ferreirós de Poio celebrará las Xornadas do Colón Galego, «iniciativa que ten coma obxectivo dar a coñecer as últimas novidades e actualizacións sobre a teoría da orixe galega do navegante». De este modo, sigue la «folla de ruta impulsada polo Concello de Poio de difundir e promocionar a devandita teoría, a través de actividades e actuacións vencelladas á Casa Museo de Portosanto».

Se ha confirmado la presencia de «dúas das principais figuras da defensa da orixe galega de Cristóbal Colón», añadieron desde el gobierno local. De este modo, una de las ponencias correrá a cargo del escritor e investigador Ángel Carracelas, autor de La Huella de Pedro Madruga en Cristóbal Colón, mientras que Pedro Martín, presidente de la Asociación Galicia Histórica, uno de los colectivos más implicados a la hora de difundir la teoría del origen gallego de Cristóbal Colón, será el encargado de pronunciar la segunda de las conferencias.

Desde el Concello de Poio reseñaron que, una vez concluidas las charlas, se ha programado una visita guiada a la Casa Museo dirigida por responsables de este colectivo.

La asistencia es gratuita y se puede recabar más información en el teléfono 986833204 o en el correo electrónico museocolon@concellopoio.gal.