El Concello certifica que la Feira Franca volvió a lo grande: «Houbo ambientón»

María Hermida
María Hermida PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

La concejala Carme Da Silva ensalza la enorme participación vecinal, sobre todo de los mayores

05 sep 2022 . Actualizado a las 05:00 h.

Seguramente, fueron muchos los que este sábado tuvieron la misma sensación que Carme da Silva, la concejala de Festas de Pontevedra. Reconoce ella que, conforme avanzaba la Feira Franca, una de las cosas que más emoción le hacía sentir era la cantidad de personas mayores que, después de dos años de parón por la pandemia, rescataron sus vestimentas de época para sumarse a la feria medieval: «Noutras citas festivas similares a xente vai mirar. En Pontevedra os cidadáns van participar. E faino xente de todas as idades, tamén moitos maiores», indica Da Silva.

Todavía con la emoción de haber recuperado la celebración pontevedresa tras el embiste del covid, Da Silva evitó ayer dar datos de participación. Esquivó los números, pero no las sensaciones: «Díxoo o alcalde e coincido con el: foi unha festa total. Houbo ambientón». La responsable de Festas indica que, como todos los años, estará servido el debate sobre si registró más o menos participación. «Sempre hai quen che di que este ano houbo menos xente... pasa con isto, pasa coas festas... É mellor non falar de cifras. A cidade involucrouse totalmente e o ambiente foi enorme. Quero expresar o meu agradecemento a todas as agrupacións e servizos municipais que traballaron arreo e participaron para que todo saíse ben», sentenció.

Señaló también Da Silva que funcionaron bien algunos de los cambios introducidos. Por ejemplo, el montaje del castillo para los niños en la calle Raíña Victoria: «Antes púñase onda o Concello e supoñía un tapón, non había suficiente espazo».

La concejala hablaba así a media mañana del domingo, cuando miraba por la ventana para ver si la lluvia, por fin, se animaba a aparecer en Pontevedra. E indicaba que finalmente no cayó el aguacero que se había previsto para la madrugada. «Foi unha mágoa. Os servizos de limpeza, que empezaron a traballar no casco histórico ás cinco da madrugada, teríano agradecido, porque axudaría a limpar. Houbo que recorrer ao baldeo habitual de rúas despois de cada celebración. Iso si, este ano eliminouse a palla das rúas para non ter que sumar esa limpeza».

Por su parte, desde la Policía Local de Pontevedra destacaron ayer la ausencia de incidencias a lo largo de la jornada festiva. Manolo Omil, portavoz policial, indicó que se habían registrado menos incidentes que en un fin de semana normal.