El comisario y la presidenta de la Diputación de Pontevedra exigen rigurosidad frente a los bulos de los pinchazos

Alfredo López Penide
López Penide PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

Rafa Estevez

El máximo responsable de la Policía Nacional señaló que, a día de hoy, no hay ninguna denuncia en las comisarías de la provincia

04 ago 2022 . Actualizado a las 17:46 h.

En el transcurso de la recepción al nuevo comisario provincia de Pontevedra, Juan José Díaz Jiménez, tanto este como la presidenta de la Diputación, Carmela Silva, coincidieron al valorar a Pontevedra como una provincia segura. De igual modo, hicieron un llamamiento a la «rigorosidade» frente a los bulos surgidos en redes sociales sobre sumisión química a mujeres mediante pinchazos. En la mente de ambos, lo ocurrido en Cambados.

A este respecto, Carmela Silva insistió en que «non nos deixemos levar por esas falsas noticias e bulos que aparecen en redes e ás veces só buscan el protagonismo de quen os xera, e que provoca un alarmismo que dana a liberdade das mulleres (...). Quero dicir á sociedade que non creemos alarmismos, que non creamos nos bulos que están a aparecer nas redes e que temos instrumentos e protocolos para facer fronte a cuestións que poidan acontecer, pero que na provincia non están acontecendo. Porque certamente estas cuestións fan que moita xente ocupe un espazo nas redes simplemente para o seu propio posicionamento persoal e isto é moi grave. A Policía e as Forzas e Corpos de Seguridade están moi atentos e traballando coordinadamente para ter toda a información e poder actuar. Estamos nas mellores mans», añadió.

Rafa Estevez

Por su parte, el comisario insistió en que, a día de hoy, «en toda a provincia de Pontevedra, nas dependencias da Policía Nacional, non hai unha soa denuncia relacionada con este tema». Es por ello que se mostró convencido de que «son bulos que van correndo por redes sociais, non sei con que sentido nin con que motivación. A realidade é que non hai nada».

En todo caso, dejó claro que, en el supuesto de que se produzca algún caso, la víctima debe ponerse en contacto con premura con el 112 para recibir atención sanitaria. En este punto, dejó clara la importancia de «facer análises e saber o que está pasando».