Los Rías Baixas Fest, como antídoto de «gran formato» en Pontevedra frente a las secuelas del covid

Alfredo López Penide
López Penide PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

RAMON LEIRO

Las siete grandes citas musicales de la provincia aúnan cultura, gastronomía, deporte, igualdad, sostenibilidad, cohesión social y dinamización económica

11 may 2022 . Actualizado a las 11:04 h.

Con la música de Carolina Rubirosa, que interpretó O teu camiñar, tema con el que representará a Galicia en el Festival Internacional Liet de Dinamarca, como banda sonora, el exterior de la Diputación de Pontevedra escenificó este martes la presentación de los siete Rías Baixas Fest. Jordi Lauren, director del SonRías Baixas de Bueu, no dudó en reconocer en estar viviendo un momento «emocionante despois do que temos vivido no pasado recente e á Deputación de Pontevedra hai que, unha vez máis, darlle as grazas polo apoio incondicional practicamente».

Tras reconocer que hubo meses que consideraron inasumible el reto que supuso la pandemia, se congratuló de los esfuerzos del gobierno provincial por mantener viva la marca de los Rías Baixas Fest. Es por ello que, al tiempo que recordó que en su momento fue considerada una iniciativa pionera en todo el territorio nacional, se mostró convencido de que la misma está plenamente consolidada.

«Cando falamos de festivais na provincia de Pontevedra, falamos normalmente dunha clave moi directa, que é o impacto turístico, do poder de convocatoria». Con esta reflexión, Jordi Lauren aludió a la necesidad de atraer un turismo nacional e internacional, pero «tamén interno, turismo de cercanía, convencer á xente que vive ao lado nosa de que ten unha alternativa para facer ocio de moitísima calidade cultural e musical. Os festivais, ademais, tamén son unha ferramenta de cohesión social, de orgullo territorial (...). Construímos entre todos nós un modelo de festival único no Estado e creo que debemos de seguir potenciando este camiño», añadió el director del SonRías Baixas.