Kalandraka, un ejemplo a la hora de apostar por la igualdad

Alfredo López Penide
López Penide PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

CEDIDA

La Xunta destaca la flexibilidad horaria para reducir la jornada

28 abr 2022 . Actualizado a las 05:00 h.

Como un ejemplo a la hora de implementar medidas de igualdad laboral que contribuyen a la «mellora o posicionamento das mulleres na empresa». De este manera, la directora xeral de Relacións Laborais, Elena Mancha, se refirió a la editorial pontevedresa Kalandraka en el transcurso de una visita a sus instalaciones después de que esta empresa resultase una de las 122 firmas beneficiaria en el marco de las ayudas con las que la Xunta promovió el pasado año la conciliación, los planes de igualdad y la responsabilidad social empresarial.

Elena Mancha, acompañada por la directora editorial de Kalandraka, Manuela Rodríguez, tuvo ocasión de conocer de primera mano «o proxecto editorial que avoga pola calidade estética e literaria, e por inculcar a través da literatura valores como a multiculturalidade, a educación en igualdade, a tolerancia e o respecto», añadieron desde la Xunta.

La conciliación

«Esta aposta pola igualdade de oportunidades foi levada ao seo da propia empresa», apuntó la directora xeral de Relacións Laborais, al tiempo que destacó el acuerdo de conciliación flexibilidad horaria alcanzado con el personal para reducir la jornada laboral. En este sentido, se mostró convencida de que «a mellora horaria é un elemento fundamental para mellorar o posicionamento das mulleres na empresa e reducir a necesidade de solicitar excedencias ou reducións de xornada; o que permite tanto a mulleres como a homes garantir a conciliación laboral coa familiar e persoal», subrayó.

No en vano, Mancha abogó decididamente por este tipo de acuerdos para avanzaren el bienestar laboral de las empresas gallegas. En esta línea, consideró fundamentales cuestiones como el registro salarial y el protocolo para la detección de acoso sexual y por razón de sexo, que firmas como la pontevedresa están a implantar como «instrumentos esenciais de loita contra a discriminación salarial e a violencia no traballo».

Mancha anunció, en este sentido, que la Xunta destinará en el 2022 un total de 1,4 millones de euros en «axudas para pemes e persoas traballadoras autónomas que teñan persoal contratado para que promovan a igualdade laboral, favorezan a conciliación e aposten pola responsabilidade social empresarial».