Sanidade traslada al Concello de Poio su voluntad de construir un nuevo centro de salud

Alfredo López Penide
López Penide POIO / LA VOZ

PONTEVEDRA

CEDIDA

El Concello de Poio confirmó que ya se está elaborando el pliego de condiciones para adquirir los terrenos y que los técnicos del Sergas visitarán las parcelas susceptibles de ser adquiridas

12 abr 2022 . Actualizado a las 17:29 h.

En el transcurso de un encuentro celebrado esta mañana en el edificio administrativo de la Xunta en Pontevedra, el conselleiro de Sanidade, Julio García Comesaña, trasladó al alcalde de Poio, Luciano Sobral, su compromiso para «avanzar no proxecto de construción dun novo centro de saúde», confirmaron desde la Administración autonómica. A la reunión, además, asistieron el gerente del sanitaria de Pontevedra y O Salnés, José Ramón Gómez, y representantes de los tres grupos políticos que conforman el gobierno municipal.

Durante la entrevista, desde la Xunta se reiteró «a necesidade de que o Concello de Poio poña a disposición da Xunta unha parcela viable dentro do municipio para a construción do novo centro de saúde», al tiempo que recordaron que en dos cartas remitidas al regidor municipal -noviembre del 2021 y marzo del 2022-, el conselleiro «viña reiterando a solicitude dunha parcela coa edificabilidade suficiente para poder desenvolver este novo centro de saúde e ampliar a prestacións sanitarias da veciñanza de Poio».

A este respecto, Sobral confirmó que ya están en marcha las gestiones para adquirir los terrenos, para lo que se dispone de un partida de 300.000 euros procedentes del remanente de Tesorería. Así, está previsto que técnicos del Sergas visiten las parcelas susceptibles de presentarse al concurso de licitación para que constaten que cumplen con los requisitos necesarios, añadieron desde el Concello de Poio.

De hecho, desde el gobierno local se está elaborando el pliego de condiciones del concurso de licitación, «proceso indispensable para a compra dos terreos».

Por su parte, Comesaña aludió a que el Plan de Infraestruturas Sanitarias de Atención Primaria, aprobado por el Consello da Xunta en octubre del 2021, contempla en su primera fase a construcción de esta infraestructura que tendrá una superficie estimada de 2.289 metros cuadrados. Además, la intención es que incluya «novos espazos non existentes ata o momento nas infraestruturas sanitarias do concello como unha área de fisioterapia, con consulta e ximnasio, ou unha área de saúde bucodental con consultas de odontoloxía e de hixiene dental, así como un despacho para traballo social».

Centro de salud de Anafáns, en Poio
Centro de salud de Anafáns, en Poio LÓPEZ PENIDE

Pacientes de Anafáns, Raxó y Combarro

De igual modo, se pretende que el centro de salud disponga de la capacidad suficiente para dar servicio «aos pacientes que actualmente teñen a súa asistencia sanitaria nos centros de Anafáns, Combarro e Raxó e que poderán adscribirse ao novo centro». Desde Sanidade remarcaron que «o incremento da superficie permitirá que o novo centro conte con sala polivalente, sala de técnicas, consulta de docencia, despacho de coordinación ou salas de estar e de xuntas para os profesionais, espazos que non existen nos centros actuais».

Tras el encuentro, Comesaña se congratuló de la receptividad de los representantes municipales ante «esta proposta e comprometeu o apoio do persoal técnico do Sergas aos servizos técnicos municipais na definición dos criterios para o proceso de adquisición da parcela».