Ence cierra acuerdos de venta por 1,1 millones de toneladas de celulosa

La Voz PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

Muestra de celulosa Naturcell, uno de los productos innovadores de Ence
Muestra de celulosa Naturcell, uno de los productos innovadores de Ence ENCE

Los productos de la marca Ence Advanced crecen hasta el 20 % de las transacciones comprometidas para el 2022

13 ene 2022 . Actualizado a las 12:23 h.

Ence anunció hoy que ha cerrado acuerdos de vente para 1,1 millones de toneladas de celulosa para este año, «o que supón cubrir o máximo de produción das biofábricas da compañía para o presente exercicio». Los acuerdos tienen como destino el mercado europeo principalmente, «no que Ence ten importantes vantaxes competitivas loxísticas e de servizo ao cliente». De esta forma, la empresa «logra aumentar a súa cota de mercado no continente» y «mellorar o seu posicionamento en segmentos crave e que se atopan en crecemento, como o tisú, as especialidades e o packaging».

Para la compañía, es «destacable» el crecimiento de las ventas de productos especiales, que acerca un plus de valor añadido en un mercado altamente competitivo. «As vendas destes produtos, englobados baixo a marca Ence Advance, aumentaron ata superar o 20 % do total comprometido», subrayan desde la empresa. Se trata de celulosa especial «destinada a multitude de aplicacións que permiten a substitución de fibra longa por curta; e de fibras sintéticas, como os plásticos, por fibras de orixe natural procedentes da madeira, que permiten contribuír ao avance cara á bioeconomía circular».

Ence sostiene que así consigue «unha posición de referencia nun mercado no que a demanda mundial de papel experimentou un crecemento importante durante o pasado ano, grazas a recuperación global tras a crise sanitaria de segmentos como as especialidades e os papeis gráficos». La compañía incide en que el mercado demanda su celulosa «pola súa alta calidade, altamente recoñedida no sector, así como pola flexibilidade na súa produción, que permite unha maior aaptación ás necesidades das empresas papeleiras».

La empresa resalta que es «un referente internacional na produción ecoeficiente de celulosa cos máis altos estándares ambientais». Su producción, recuerda la compañía, «está avalada pola etiqueta ecolóxica da UE e pola prestixiosa etiqueta ecolóxica Nordic Swan dos países nórdicos».