La Diputación de Pontevedra destina 2,5 millones a los servicios sociales municipales

Alfredo López Penide
l. pENIDE PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

Rafa Estevez

La Administración provincial refuerza el programa DepoenMarcha que promueve el envejecimiento activo

11 ene 2022 . Actualizado a las 05:00 h.

Cerca de 2,5 millones de euros es la partida que la Diputación de Pontevedra destinará al Plan de Cofinanciamento dos Servizos Sociais Comunitarios Municipais de los 51 concellos de menos de 20.000 habitantes. La junta de gobierno provincial, de este modo, aprobó las bases de este plan que asigna 1,2 millones a sufragar la prestación directa del Servizo de Axuda no Fogar (SAF) por parte de personal especializado, y una cantidad similar «para cubrir os custos do persoal dos Servizos Sociais Comunitarios, a fin de garantir unha prestación pública de calidade neste ámbito».

La presidenta Carmela Silva destacó este lunes que la principal novedad de este 2022 se circunscribe al apartado de personal, «no que a Deputación estenderá o financiamento do perfil da persoa auxiliar administrativa a todos os concellos». Con esta decisión, desde la Administración provincial busca contribuir «a axilizar os procesos administrativos dos Servizos Sociais Comunitarios que se atopan desbordados, moito máis agora que aínda estamos a sufrir o covid e as súas consecuencias».

Tras remarcar que el SAF es «fundamental» recordando que da servicio a mayores con déficit de autonomía y a personas con discapacidad, Carmela Silva anunció un refuerzo de DepoenMarcha, «o programa de obradoiros para fomentar o envellecemento activo cun 20 máis de recursos». Los 187.000 euros presupuestados se destinarán a unas 130 acciones.