Tráfico inicia una campaña para evitar atropellos en las carreteras de Pontevedra

Alfredo López Penide
L. Penide PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

CARMELA QUEIJEIRO

21 dic 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

Con diez atropellos mortales en los últimos tres años, la Jefatura Provincial de la Dirección General de Tráfico impulsa desde este lunes una campaña informativa para prevenir los arrollamientos de peatones en las carreteras de Pontevedra. Los datos son preocupantes, toda vez que en 2019 se contabilizaron cinco atropellos mortales —el 25 % de todos los registrados en Galicia—, mientras que un año después fueron dos y en lo que va de 2021 ya son tres los peatones fallecidos en vías interurbanas o travesías.

A lo largo de esta campaña, agentes del Subsector de Tráfico de la Guardia Civil repartirán quinientos chalecos de alta visibilidad y reflectores «a aqueles peóns que se despracen polas vías sen facer uso deles, así como aos condutores que abandonan os seus vehículos para facer algunha xestión ou trámite». A este respecto, la subdelegada del Gobierno en Pontevedra, Maica Larriba, recordó que «dentro da Estratexia de Seguridade viaria 2011-2020 da DXT se identifica como obxectivo prioritario a protección do usuario máis vulnerable, por iso esta campaña especial de prevención de atropelos na estrada ten como obxectivo concienciar aos peóns e ao resto de usuarios cos que conviven sobre a importancia de facerse ver na estrada e asegurarse así de que son vistos polos condutores de vehículos».

De igual modo, incidió en que estos últimos «teñen a obrigación de levar as luces do vehículo acendidas en caso de pouca luminosidade ou de meteoroloxía adversa xa que tamén deben facerse visibles aos demais usuarios da vía, e moderar a velocidade en zonas de movementos de peóns».