La Diputación distribuye 32.000 euros para proyectos de igualdad

Alfredo López Penide
L. Penide PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

DIPUTACIÓN DE PONTEVEDRA

Cuatro colectivos podrán financiar sus respectivas iniciativas

23 sep 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

Los proyectos de igualdad constituyen un política transversal para la Diputación de Pontevedra, administración que acaba de reforzar su apuesta en esta línea destinando 32.000 euros a cuatro colectivos asentados en la provincia para que impulsen «proxectos de loita contra as violencias machistas, promover a igualdade no rural, formar en diversidade afectiva-sexual e realizar intervencións socio-sanitarias en persoas en situación de prostitución». Los cuatro colectivos beneficiarios de esta iniciativa son la Rede de Mulleres Veciñais contra os Malos Tratos, Fademur, Nós Mesmas y la Asociación Faraxa pola Abolición da Prostitución.

En el caso de esta última, desde la Diputación de Pontevedra destacaron que se colaborará con el programa Pre-Vente. Intervención socio-sanitaria con persoas en situación de prostitución e prevención, detección e control do VIH/Sida. Se trata de una iniciativa en cuyo ámbito se desarrollarán «actuacións de sensibilización, información, intervención social, integración social e orientación coas mulleres en situación de prostitución ou explotación sexual que acoden ben ao Centro de Atención da Asociación ou á súa Unidade Móbil».

Por su parte, en el caso de la Rede de Mulleres Veciñais contra os Malos Tratos, se subvencionará el proyecto Camiño ao bo trato, que llevará a cabo acciones de sensibilización, concienciación, prevención y detección de la violencia de género dirigidas a colectivos que atienden directamente a las víctima, pero también a profesionales de los medios de comunicación, profesorado y alumnado de colegios e institutos, ANPA de centros educativos, así como al resto de personas que pudieran estar interesadas.

De igual modo, se colaborará con la iniciativa Promovendo valores en igualdade nas escolas rurais que impulsa la Federación de Asociacións de Mulleres Rurais FADEMUR Galicia. En este caso, se realizarán «campañas personalizadas, obradoiros e accións de formación e sensibilización, centradas nas especificidades dos colexios das zonas rurais» que permitan a los niños y jóvenes «recoñecer situacións de violencia machista e como actuar fronte a elas».

Contra la LGTBIfobia

Ya por último, con la Asociación Nós Mesmas se impulsará el Plan de formación en diversidade afectiva-sexual e de xénero con «accións formativas sobre a DAX (diversidade afectiva e de xénero) en centros públicos de primaria, secundaria e FP da provincia de Pontevedra». El objetivo, «proporcionar ferramentas e coñecementos, tanto ao alumnado como profesorado, e previr, detectar e intervir en situacións de acoso escolar por LGTBIfobia».