La Diputación destina 130.000 euros a actividades turísticas en trece concellos de Pontevedra

Alfredo López Penide
L. Penide PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

13 jul 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

En el marco de su junta de gobierno, la Diputación de Pontevedra aprobó la concesión de 130.000 euros a veintiséis entidades de trece concellos de la provincia para impulsar actividades turísticas. De este modo, se busca «contribuír ao fomento do turismo e a súa profesionalización, impulsando iniciativas encamiñadas a estimular o sector, a súa calidade, accesibilidade e sustentabilidade, así como á promoción dos recursos turísticos da provincia».

De este modo, cuatro entidades de los concellos de Cambados y Sanxenxo, en la comarca de O Salnés recibirán 20.900 euros. En el caso del segundo de estos municipios, el Circulo Cultural Deportivo destinará la aportación a la organización de la catorce edición del Torneo Internacional de Tenis Cadete; el Club Náutico de Sanxenxo hará lo propio con la séptima Regata Rey Juan Carlos I; y el club Piragüismo Portonovo los destinará a la tercera Festa da Empanada Mariñeira. En el caso de Cambados, «beneficiarase a Asociación Ruta do Viño Rías Baixas para a promoción da enogastronomía».

Por su parte, en la comarca de Pontevedra, la Asociación para o Desenvolvemento Educativo e Cultural de la capital provincial recibirá 5.460 euros para «o curso de biodiversidade e emprego no sector do turismo», mientras que en la de O Morrazo, la Asociación FICBueu «beneficiarase de 4.300 e para o proxecto Descubrindo a vila de Bueu».