La Diputación confirma que el complejo termal de A Tafona estará operativo en el 2022

Alfredo López Penide
López Penide CALDAS / LA VOZ

PONTEVEDRA

Rafa Estevez

El complejo contará con cinco piscinas y busca ser un referente en Galicia del termalismo al aire libre

12 jul 2021 . Actualizado a las 13:24 h.

El gran complejo termal al aire libre de A Tafona, en Caldas, estará plenamente operativo en el 2022. Así lo han confirmado desde la Diputación de Pontevedra, que apoya económicamente este proyecto que busca convertirse en todo un referente del termalismo al aire libre en Galicia.

«Apura os últimos retoques para a súa entrada en servizo», incidieron, al tiempo que remarcaron que «o equipamento, que inclúe cinco pozas, afronta a recta final». De este modo, la presidenta Carmela Silva tuvo ocasión de conocer esta mañana esta iniciativa de la mano del alcalde Juan Manuel Rey destacando «a súa integración na paisaxe, nun lugar privilexiado ás beiras do río Umia, accesible e perfectamente integrado no centro da vila».

Esta actuación, financiada con diferentes partidas del Plan Concellos, conllevó una inversión de 437.766 euros. En la actualidad, «estanse a executar as obras de peche exterior do recinto, firmes e pavimentos na zona de circulación, dotación de mobiliario para os espazos de vestiarios e recepción de visitantes, a montaxe dunha cascada de aceiro, iluminación dos vasos de baño e posta a punto dos equipamentos hidráulicos». A mayores, «estase a completar o axardinamento exterior coas propostas realizadas pola Escola Galega de Paisaxe Juana de Vega».

La presidenta de la Diputación de Pontevedra se mostró convencida de que esta infraestructura supondrá un «reforzo de primeira categoría (...) para a potente oferta turística da provincia máis turística de Galicia». Y es que, según remarcó, cubrirá «un oco no sector termal, ofertando un espazo aberto e un modelo de lecer distinto ao dos hoteis-balnearios de referencia que xa temos na provincia».

«Incorporamos un gran complexo de pozas -engadiu ao respecto-, que era algo do que careciamos, e, ademais, situado nun lugar estratéxico, na comarca do Umia, que está ben comunicada e preto das principais cidades (...) Será un polo de atracción que permitirá a outros negocios, e especialmente ao sector servizos, beneficiarse moi directamente», remarcó. Al mismo tiempo, aludió a que este proyecto se encuadra en un modelo de turismo sostenible que «chega no momento xusto, cando este tipo de oferta de lecer é a máis demandada».

Y es que, según reseñó Carmela Silva, la pandemia de coronavirus modificó las demandas del mercado turístico, de tal modo que buena parte del mismo pivota en la actualidad en torno a espacios seguros, valores naturales y experiencias de toda índole. A esto se suma su proximidad con la Senda Verde, la ruta impulsada por la Diputación en colaboración con los concellos de Caldas, Vilagarcía y Portas que enlaza la vieja estación de ferrocarril de Rubiáns con la Azucreira de Portas.

El complejo termolúdico de A Tafona está integrado por cinco piscinas, «dúas delas de seis e oito metros de diámetro, outras dúas de cinco metros e unha quinta de dous metros de diámetro, que contará con auga fría para gozar dos contrastes de temperatura. Todo o proxecto está baseado en deseños de estruturas circulares, incluído o edificio de recepción e vestiarios e tamén o que alberga as máquinas e instalacións», precisaron desde la Diputación.

Añadieron, asimismo, que en sus proximidades se situarán equipamientos públicos municipales, como una pista de pádel, el Centro Comarcal de Caldas y un aparcamiento.