El CEIP Daría González, en Príncipe Felipe, será objeto de una profunda rehabilitación

Alfredo López Penide
L. Penide PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

Rafa Estevez

23 jun 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

Minutos antes de que se inaugurase la escultura en granito con la sencilla inscripción «Daría González. Mestra» presidiendo la fachada del CEIP que desde hace un año lleva el nombre de esta maestra y política pontevedresa, la presidenta de la Diputación Provincial anunció que estas instalaciones serán objeto de una profunda rehabilitación. «Temos xa o proxecto aprobado e polo tanto, tan pronto como sexa posible, iniciaremos as obras dacordo co centro educativo para evitar que haxa problemas, hai que dar clase e os nenos teñen que estar nas aulas», señaló Carmela Silva.

Insistió en que la Diputación está realizando la prestación de unos servicios en el Príncipe Felipe que son competencia de la Administración autonómica. «Seguimos a falar coa Xunta para que asuma a súas competencias», añadió.

Tras descubrir la pieza elaborada por la Escola de Cantería de Poio, la presidenta de la Diputación de Pontevedra destacó que la docente fue «mestra en todos os sentidos da palabra, pois utilizou métodos pedagóxicos pioneiros, educando dende a experiencia (...). Foi unha pioneira, na educación, na política, na súa formación académica -moi poucas mulleres estudaban daquela- e no seu compromiso por unha sociedade en xustiza e en igualdade», añadió agradeciendo al claustro la iniciativa de bautizar como Daría González al CEIP conocido como Príncipe Felipe.