Carmela Silva considera «unha boa sentenza para todas as mulleres» la condena al alcalde de Vilanova

Alfredo López Penide
López Penide PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

Carmela Silva participó este lunes en Pontevedra en la movilización contra la violencia machista y vicaria
Carmela Silva participó este lunes en Pontevedra en la movilización contra la violencia machista y vicaria CAPOTILLO

La presidenta de la Diputación de Pontevedra espera que la resolución, que es recurrible, sirva de «instrumento para que se produza o cambio»

14 jun 2021 . Actualizado a las 18:13 h.

Satisfecha con la sentencia que condenó al alcalde de Vilanova, el popular Gonzalo Durán, a pagar una multa por calificarla de «chacha para todo», la presidenta de la Diputación de Pontevedra, la socialista Carmela Silva, consideró este lunes que «é unha boa sentenza para todas as mulleres». Al mismo tiempo que agradeció las muestras de apoyo recibidas desde distintos ámbitos políticos y sociales, dejó claro que «denunciei non sometes para defender a miña posición como persoa que se adica á politica e que dirixe unha administración, senón tamén como un instrumento para intentar que midamos cando fagamos este tipo de cuestionamentos políticos. Hai límites que non se poden traspasar, que son os da descalificación, os do insulto, os dos machismos».

En este sentido, lamentó el hecho de que «as acusacións que se lle fan ás mulleres sempre teñen unha nota característica. Xamais se utilizaría este tipo de apreciacións contra un home. Estan dirixidas claramente ás mulleres. Son machistas». Es por ello que se mostró convencida de que la resolución condenatoria «é un instrumento para que se produza o cambio. Non é tolerable que as mullerers teñamos que soportar este tipo de descualificacións e de insultos».

Asumió que Gonzalo Durán aún puede recurrir el fallo, pero insistió en que este tipo de pronunciamientos judiciales deberían servir para que «se mida, para que haxa respecto, para que as mulleres non teñamos que seguir a sufrir este tipo de cuestións». Tras achacar ruido y crispación al PP, Carmela Silva reconoció que esperaba un pronunciamiento al respecto de la sentencia por parte del presidente y del vicepresidente de la Xunta de Galicia, así como evitó valorar la petición del PSOE de que dimita Gonzalo Durán.

«Síntome protexida polo sistema xudicial», concluyó.