El Gobierno prohíbe la manifestación de trabajadores de Ence ante Transición Ecológica en Madrid

La Voz PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

CAPOTILLO

Comisiones Obreras acusa al PSOE de «abuso de poder» al impedir su movilización mientras permite otras incluso sin autorización previa

03 mar 2021 . Actualizado a las 11:32 h.

Los trabajadores de Ence no podrán manifestarse delante de la sede del Ministerio de Transición Ecológica en Madrid este viernes. El delegado del Gobierno en Madrid, José Manuel Franco Pardo, informó a Comisiones Obreras de su negativa a permitir esta manifestación. La solicitud de la protesta se registró el 27 de febrero y el delegado del Gobierno justifica su prohibición en que no fue solicitada con diez días de antelación. Por su parte, desde CC OO indican que la Ley orgánica 9/1983, que regula el derecho de reunión permite movilizaciones, hasta con una antelación de 24 horas, por causas extraordinarias. Comisiones Obreras incide en que precisamente la situación de Ence es extraordinaria y que cumplen con los requisitos para que no se les pusiese ningún problema.

«A pesares de que na solicitude de CC OO faise constra que a celebración da manifestación obedece a tramitación parlamentar da Lei de Cambio Cilmático e que de ser aprobada pode supoñer a destrucción de máis de cinco mil postos de traballo, o Sr. Franco non estima que esta sexa unah situación extraordinaria e urxente», sostienen desde el sindicato convocante de la protesta en Madrid.

Añade Comisiones: «Somos perfectamente conscentes de que ao PSOE estanlle a molestar moito as movilizacións que estamos a desenvolver en defensa dos postos de traballo de Ence, das empresas auxiliares, do sector forestal e do sector loxístico». Apuntan: «Tomar o acordo de impedir a celebración dunha manifestación pacífica, que non ía causar ningún perxuizo á cidadanía porque o lugar da celebración no afecta a libre circulación de persoas e vehículos, supón un abuso de poder impropio dun partido político que se di defensor das libertades democráticas».

El sindicato afirma: «Nun momento no que se está a producir un amplo debate sobre as manifestacións que son convocadas sin ningún tipo de comunicación previa, mesmo en Madrid, é que se permiten polo Sr. Franco, sin que se produza ningunha actuación policial, senón se promoven actos de violencia, que se prohíba previamente esta manifestación resulta de todo punto intolerable». Para el secretario de organización de CC OO en Pontevedra, Xosé Luis García Pedrosa, «este é o verdadeiro diálogo que está a ofrecer o PSOE a quenes con coherencia estamos a defender que non se destrúan máis de cinco mil postos de traballo porque o que importan son os feitos, xa que coas palabras están a tratar de confundir e manipular a opinión pública».

Por último, CC OO presentará una nueva solicitud para manifestarse en Madrid ante el ministerio el día 12 de marzo, aseverando que «por pouco que lles guste, namentras non haxa garantía de permanencia dos postos de traballo haberá movilizacións si ou si».