Francisco Conde: «Ence está cumprindo todos os compromisos medioambientais»

Marcos Gago Otero
marcos gago PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

CAPOTILLO

El conselleiro de Industria añade: «Non entendemos unha Galicia sen Ence na ría», apunta el conselleiro

02 mar 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

El conselleiro de Industria, Francisco Conde, sostuvo ayer que la Xunta mantiene un «estrito seguimento» de Ence y que la fábrica de Lourizán cumple con los parámetros exigidos, «que garanten o impacto que a planta pode ter desde o punto de vista da súa actividade». En la última polémica sobre la fábrica, Conde sostuvo: «Desde o punto de vista ambiental Ence está cumprindo nestes momentos todos os requirimentos e todos os compromisos medioambientais e nós, polo tanto, manteremos esa vixilancia permanente que facemos con todas as empresas».

Conde volvió la atención hacia la acción política del Gobierno estatal y, concretamente contra el proyecto de Ley de Cambio Climático y el conflictivo artículo 18.4, que considera que es un ataque directo del PSOE contra Ence y que recortaría la prórroga de la concesión de Costas hasta el 2033, lo que supondría su cierre anticipado.

El titular de Industria no aprecia ninguna razón para la alarma sobre la seguridad de la fábrica. «O que si vemos -subrayó- é un risco e unha alarma na decisión que ten o Goberno nestes momentos de pechar Ence e ese é o punto central que temos que tomar». El titular de Industria se preguntó si el PSOE y el BNG quieren que Ence «se poida manter en Galicia ou se a decisión é pechar esta empresa». Conde insistió en la urgencia de que se retire el carácter retroactivo del artículo 14.8 de las prórrogas de la concesiones de Costas.

De hecho, el conselleiro recalcó la gran importancia que tiene para el sector forestal gallego el complejo fabril de Lourizán: «Non entendemos unha Galicia sen Ence na ría de Pontevedra».