Una decena de oficinas de Turismo Rías Baixas lucen la «Q» de calidad

Alfredo López Penide
L. Penide PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

LÓPEZ PENIDE

09 dic 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

La apuesta por un turismo de calidad impulsada por la Diputación de Pontevedra tiene su reflejo en el hecho de que Rías Baixas refuerce «o seu liderado en distintivos “Q” de calidade turística ao sumar xa un total de dez oficinas e puntos de información» que cuentan con esta certificación. Desde la Administración autonómica precisaron que los tres servicios de atención e información que gestiona directamente el organismo provincial lograron renovar el distintivo este año, al igual que las cuatro oficinas adheridas a la Rede Info RíasBaixas, «ás que se suman agora outros tres establecementos desta rede».

Desde la Diputación precisó que «acaban de acadar o certificado a Oficina de Turismo de Nigrán-Dunas de Gaifar, a Oficina de Turismo O Casal de Ferreirós de Poio e a Oficina de Turismo da Estrada».

La Administración resaltó que en la auditoría de este ano se alcanzó una nota media global de 878 puntos sobre 1.000: «O informe destacou seis puntos fortes dos servizos certificados: a revisión do sistema de calidade, a atención ás e os visitantes, o subministro de información para as e os visitantes, as fontes de información utilizadas polos e polas informadoras turísticas, os recursos humanos empregados, e na infraestrutura, instalacións e equipamentos».