Los Gardacostas se incautan en la ría de 46 kilos de distintas especies

Alfredo López Penide
López Penide PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

XUNTA DE GALICIA

De igual modo, en la de Arousa decomisaron 185 kilos de productos del mar

08 dic 2020 . Actualizado a las 12:36 h.

Las inspecciones del Servizo de Gardacostas de Galicia, dependiente de la Consellería do Mar, en la ría de Pontevedra se saldaron con 69 útiles incautados y 46 kilos comisados de distintas especies. Estos operativos forman parte de una serie de actuaciones llevadas a cabo en toda la costa gallega en la que fueron requisados «máis de 2.000 quilos de distintas especies de peixe e marisco, preto de 300 útiles e máis de 8.000 metros de artes de enmalle en diferentes controis realizados nos últimos días no litoral de Galicia».

Desde la Xunta precisaron que, si bien los operativos más importantes tuvieron lugar entre las rías de A Coruña y Ferrol, con el decomiso de «preto de 370 quilos de distintos produtos do mar e se incautaron de 20 útiles e máis de 6.500 metros de artes de enmalle», también se realizaron actuaciones de calado en el resto de Rías Baixas. Es el caso de Arousa, que «foi escenario de varias actuacións que se saldaron coa retirada de 1.500 metros de artes de enmalle, cinco nasas e 185 quilos de produtos do mar». A este respecto, se destaca la intervención en la zona de Castiñeiras, donde se localizaron 1.500 metros de artes de enmalle, cinco nasas, 145 kilos de centolla, 15 kilos de choco, un kilo de abadejo y un kilo de peixe porco, «todas por estar sen identificar».

Desde la Xunta, asimismo, resaltaron que a estos operativos por mar se sumaron otros por tierra en el que el Servizo de Gardacostas «comisou preto de 1.400 quilos de peixe e marisco». Destaca el hecho de una depuradora, «onde os axentes requisaron máis de 1.350 quilos de ameixa xaponesa que carecía dos documentos que avalasen a súa trazabilidade. Os axentes levantaron a correspondente acta de infracción e trasladaron o produto para a súa destrución».