La «discriminación» que padecen alumnos de bachillerato pontevedreses llegará al Parlamento

Serxio Barral Álvarez
Serxio Barral PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

El BNG alerta de la «semipresencialidad» que impone Educación en el IES Sánchez Cantón y el Valle Inclán

25 sep 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

El caso de los dos cursos de bachillerato del IES Sánchez Cantón y del Valle Inclán, donde se impone la «semipresencialidad» y los alumnos apenas tendrán 15 horas de clases presenciales a la semana, llegará al Parlamento de Galicia. El diputado Luís Bará registró preguntas dirigidas al gobierno gallego «sobre a situación de discriminación que sofre o alumnado de bacharelato de institutos de Pontevedra con respecto a? maiori?a dos institutos de Galiza debido a? reducio?n de xornada establecida pola administracio?n educativa».

Para Bará, «a docencia semipresencial supo?n unha evidente desigualdade no acceso a? educacio?n e un grave prexuizo para a alumnado, que non vai dispon?er de atencio?n educativa on-line nas 17 horas restantes. E ademais, constitu?e un evidente incumprimento da normativa vixente, que establece a docencia de 32 horas nos cursos de bacharelato».

A juicio del BNG, «a solucio?n implantada pola administracio?n educativa responde unicamente a un criterio de aforro econo?mico» al recuriir a esta fórmula en lugar de no contratar a más profesores.