Cogami se suma a las voces en contra de la nueva ordenanza de movilidad

La Voz PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

12 ago 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

La Confederación Galega de Persoas con Discapacidade (Cogami), ha solicitado al Concello de Pontevedra la paralización del proceso para aprobar la Ordenanza de Mobilidade e Utilización de Espazos Públicos, ya que considera que la norma es «discriminatoria para as persoas con mobilidade reducida».

Desde la entidad se ven «con preocupación» aspectos de la ordenanza como la posibilidad de que se limite el tiempo de estacionamiento en una plaza reservada para personas con movilidad reducida. «De ser así -sostienen-, iría en contra do mandato constitucional de que os poderes públicos deben realizar políticas encamiñadas a garantir a igualdade de dereitos de todas as persoas».

A través de una nota de prensa, desde Cogami se reclama a los gestores municipales que «teñan en conta o feito de que as persoas con mobilidade reducida necesitan máis tempo para percorrer un mesmo traxecto, supoñéndolle normalmente un maior esforzo que ao resto da cidadanía». Otra cuestión importante a juicio del colectivo son las dimensiones de estas plazas de aparcamiento, ya que «unha persoa usuaria de bastóns ou cadeira de rodas non pode estacionar nunha praza de estacionamento libre convencional por carecer das medidas suficientes que lle permitan a entrada e saída axeitada do vehículo».