La campaña turística provincial hechiza a los internautas

Alfredo López Penide
López Penide PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

ADRIÁN BAÚLDE

La iniciativa de la Diputación de Pontevedra suma más de seis millones de impactos de difusión en apenas diez días

11 ago 2020 . Actualizado a las 11:55 h.

En apenas diez días de julio, la campaña provincial de promoción turística, enmarcada en Sigue o teu instinto, sumó cerca de seis millones de impactos en los distintos soportes de difusión. Desde la Diputación de Pontevedra no solo pusieron el acento en esta cifra, sino en la valoración realizada por los receptores de este mensaje: «Dos 5,7 millóns de impresións da campaña, máis dun millón correspóndense a visualizacións completas das pezas audiovisuais».

Tras incidir en que el objetivo de esta primera fase es doble, reactivar el turismo y potenciar la marca Turismo Rías Baixas, reseñaron que la campaña se centró en Galicia, el conjunto de España y el norte de Portugal, precisaron que la segunda fase «chegará en outono e centrarase en zonas estratéxicas de captación de visitantes durante datas clave como son as pontes que cadran neses meses».

Una de las novedades de esta iniciativa es el haber apostado, entre otros soportes, por las interfaces de las Smart TV, «empregadas por máis de dez millóns de persoas no Estado». De este modo, se emitieron tres vídeos: uno de carácter genérico y dos temáticos centrados, por un lado, en la costa y, por otro, en el patrimonio.

Entre el 22 y el 31 de julio contabilizaron más de 300.000 impactos, de tal modo que el porcentaje de visualización completa fue superior al 60 %.

En esta misma campaña tuvieron, de nuevo, especial protagonismo las redes sociales a través de los perfiles de Turismo Rías Baixas en Facebook e Instagram: «Sigue o teu instinto tivo máis de 460.000 impresións, das cales 100.000 se corresponden con visualizacións das pezas audiovisuais -o 88 % completas- e 363.000 con visualizacións de imaxes promocionais, que acadaron bos resultados de visitas á páxina web -máis de 4.000-».

Desde la Diputación reseñan que se pudo apreciar «un rendemento lixeiramente maior para as pezas temáticas sobre a costa, algo lóxico tendo en conta a época do ano na que nos atopamos».

Sigue o teu instinto también se difundió por medio de medios de comunicación digital, con «4.900.000 impresións a través de diversos formatos. Aqueles nos que se empregaron vídeos tiveron unha porcentaxe de visualización completa situada entre o 86 % e o 46 %», mientras que «os banners publicitarios, acadaron 3,7 millóns de visualizacións e un total de 7.000 visitas á páxina web de Turismo Rías Baixas».

De cara a final de año, la Diputación se ha marcado el objetivo de «acadar 20 millóns de impresións, 3,4 millóns de visualizacións dos vídeos e 150.000 visitas á páxina web e redes sociais».