El Concello lamenta el nuevo retraso en la licitación del Gran Montecelo

Serxio Barral Álvarez
Serxio Barral PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

César Mosquera, concejal del BNG en Pontevedra y vicepresidente de la Diputación
César Mosquera, concejal del BNG en Pontevedra y vicepresidente de la Diputación C.B.

Mosquera espera «que a dilación sexa o más curta posible e se aproveite para reconducir tamén outras deficiencias»

02 ago 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

El Concello de Pontevedra expresó este sábado su malestar con el nuevo retraso que sufrirá el Gran Montecelo toda vez que la Xunta ha decidido anular la licitación en marcha para convocar un nuevo concurso debido a que solo se había recibido una oferta.

El concejal de Ordenación do Territorio e Mobilidade, César Mosquera (BNG) lamentó la dilación que esta decisión supone para el proyecto y para los intereses de los vecinos de Pontevedra. «Nunca nos alegramos de que unha Administración cometa erros que supoñan o retraso na execución dun proxecto e menos no caso dunha infraestrutura tan sensible como é o Hospital Montecelo», explicó.

En este sentido, el concejal quiso ver el lado positivo al asegurar que espera que esta nueva licitación «sexa só un pequeno retraso e se aproveite para reconducir tamén outras deficiencias». Recordó Mosquera que en el proyecto del Gran Montecelo «hai cantidade de cousas que non responden aos parámetros de Pontevedra, como por exemplo a urbanización, e outras que deixan moito que desexar como as expropiacións ou os estacionamentos».

«Facer as cousas mellor»

Desde el gobierno local, en cualquier caso, se espera que «nesta lexislatura que está a piques de comezar, o Goberno galego teña un cambio de actitude e comece a facer as cousas mellor». Mosquera recordó que mientras en obras como la reforma de la estación de autobuses la colaboración Xunta-Concello ha sido total, en otros casos se ha echado en falta más empatía por parte de la Administración autonómica con los responsables municipales.

Es el caso, recordó, de la variante de Alba «no que había un acordo para facer unha vía aberta e a Xunta presentou un trazado cunha vía pechada que destroza o territorio»; o las acusaciones sobre una supuesta dilación en la licencia para la segunda fase de las obras del edificio de Benito Corbal. Mosquera espera que la reunión que mantengan el alcalde y el presidente de la Xunta sirvan para aclarar estas cuestiones «e que a opinión dos técnicos municipais sexan tidas en conta nos proxectos que impliquen a ambas Administracións».