Campaña solidaria con África en pro de una respuesta global al covid-19

Poio se suma a esta iniciativa impulsada por el FondoGalego de Cooperación e Solidariedade y países lusófonos


Poio / La Voz

En muchos países aficanos la pandemia del coronavirus se suma a otras epidemias ya existentes, una circunstancia que ha llevado a representantes de las administraciones locales del Fondo Galego de Cooperación e Solidariedade, entre las que se encuentra el Concello de Poio, a sumarse a países lusófonos, como Mozambique, Cabo Verde, Guinea-Bissau o São Tomé e Príncipe, para impulsar la campaña #OsMunicipiosCooperan. La iniciativa «busca reforzar a solidariedade internacional no contexto da crise xerada polo covid-19».

De este modo, distintos alcaldes, concejales, diputados provinciales, persnoal técnico municipal e dirigentes de toda clase de asociaciones concellos protagonizan una serie de vídeos que se compartirán en los perfiles del Fondo Galego en Facebook y Twitter hasta el 25 de mayo, Día de África. En sus mensajes, se pone en valor la cooperación internacional «para o desenvolvemento impulsada polos concellos e deputacións, que terán un papel chave na superación desta grave crise».

«O mundo está fortemente interconectado»; «non podemos virar as costas ao que acontece no outro extremo do planeta»; «so unha resposta global pode vencer o coroavirus, que non entende de fronteiras»; o «a cooperación internacional é agora máis necesaria ca nunca» son algunas de los lemas de esta campaña. En este sentido, desde el Fondo Galego insistieron en que «cómpre ter en conta que en moitos países da África lusófona (...) a pandemia actual engádese a epidemias anteriores e a unha situación de crise permanente, que os febles sistemas públicos de saúde e protección social non conseguen frear. En moitos lugares, o confinamento non é viable ou ben pon en risco a seguridade alimentaria de millóns de persoas que viven ao día».

De igual modo, incidieron en que «tanto nos países empobrecidos ou en guerra como nos campos de refuxiados, faise complicado extremar as medidas de hixiene e autoprotección», por lo que invitaron a todo aquel que esté interesado en participar en la campaña, emplee el hastag #OsMunicipiosCooperan al publicar mensajes de apoyo en redes sociales.

Además de los vídeos cortos que se irán subiendo a redes, la iniciativa invorpora «outras accións como a recollida de adhesións ao manifesto Cooperación contra o coroavirus promovido pola Confederación de Fondos de Cooperación y Solidaridad, organización formada por nove fondos do estado que representan a máis de 1.300 municipios».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Campaña solidaria con África en pro de una respuesta global al covid-19