Diputación y Rías Baixas Fest miran con optimismo a los dos próximos años

Alfredo López Penide
L. Penide PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

Diputación

24 abr 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

Conscientes de que será complicado salvar el presente año, la Diputación de Pontevedra y los festivales musicales enmarcados en el Rías Baixas Fest acordaron ayer «deseñar e calendarizar un plan de traballo conxunto, con accións concretas destinadas a salvar este 2020». Todos son optimistas a medio plazo, de tal modo que se va a «comezar a traballar para reforzar e impulsar os Rías Baixas Fest cara ao 2021 e incluso 2022».

A grandes rasgos estas fueron las principales conclusiones a las que se llegaron ayer en el marco del encuentro telemático que la presidenta Carmela Silva mantuvo con las direcciones de PortAmérica, Revenidas, Atlantic Fest, SonRías Baixas, Sinsal e Vive Nigrán. Silva, al igual que anteriormente había hechos con los festivales de cine de la provincia, mostró el compromiso y apoyo máximo de la Administración Provincial.

Precisó que habría que esperar a conocer «todos os escenarios que poden abrirse para os festivais cando remate o confinamento e se inicie a desescalada». El calendario de medidas y propuestas servirá para «reorientar e reinventar neste ano posibles eventos que permitan achegar financiamento, aproveitando os novos hábitos e modelos de consumo que se estableceron no confinamento e, con elo, axudar ás promotoras a manter as súas estruturas empresariais e os postos de traballo».