Ence destaca que la pasta de papel sirve de alternativa contra el cambio climático

Marcos Gago Otero
Marcos Gago PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

CAPOTILLO

La compañía impulsa proyectos de nanocelulosas para fabricar un amplio abanico de productos innovadores

21 abr 2020 . Actualizado a las 14:54 h.

Ence destaca, con motivo del Día de la Tierra, su apuesta por productos sostenibles producidos a partir de la celulosa «como unha opción sostible fronte aos derivados do petróleo como o plástico, ofrecendo un material realizado a partir de materias primas renovables e respectuoso co medio ambiente». La compañía recuerda que la celulosa «permite fabricar produtos non tan comúns como encimeras de cociña, embelecedores ou salpicadeiros de coche, posicionándose como unha clara alternativa a outros materiais con profundas pegadas ambientais». Por este motivo, la empresa destaca que una de sus apuestas más innovadoras supone una opción ecológico ante el poliéster y las telas sintéticas no biodegradables, procedentes sobre todo del petróleo. Indica asimismo que las fibras textiles producidas a partir de la pasta de celulosa, y por tanto de la madera, «teñen menor pegada de carbono e hídrica que o algodón e a diferenza das fibras artificiais, xa que non xeran microplásticos».

En la actualidad, Ence tiene en marcha diversos proyectos de I+D+i en celulosa, como el proyecto Novacell, enmarcado en la bioeconomía, «que fará posible a obtención de nanocelulosas que abrirán o camiño á fabricación dun amplo abanico de innovadores produtos fabricados cunha materia prima renovable, como é o eucalipto, para substituir a materiais derivados do petrólego e plásticos».

Ence recalca que de esta forma «busca contribuir coa consecución dos obxectivos de desenvolvemento sostible propostos pola ONU, loitando contr ao cambio climático mediante o desenvolvemento de produtos a partir de celulosa, e reducindo o consumo de materias derivados do petróleo, os cales xeran un gran impacto ambiental».