El BNG de Marín critica a Defensa por no ceder al Sergas la residencia de la Escuela Naval

La Voz

PONTEVEDRA

Aseguran que podrían suponer «150 camas preparadas para dar servizo á área sanitaria de Pontevedra e o Salnés se se chegaba á situación de colapso nos hospitais»

10 abr 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

El BNG de Marín expresó este jueves su malestar con la decisión del Ministerio de Defensa de no ceder al Sergas la residencia de suboficiales de la Escuela Naval Militar para acoger a pacientes de COVID-19 en un escenario de colapso. Para los nacionalistas, la solicitud de la Administración sanitaria tenía toda la lógica. «As instalacións do antigo hospital, aínda que xa non teñen equipamento sanitario, si están estruturadas para poder acondicionalo en caso de necesidade. Isto supoñería ter 150 camas preparadas para dar servizo á área sanitaria de Pontevedra e o Salnés se se chegaba á situación de colapso nos hospitais», expone Lucía Santos, portavoz municipal.

Desde el Bloque afirman que Defensa argumenta que las instalaciones ya no tienen función de hospital, lo que llevó al Sergas a solicitar la cesión, en caso necesario, de la residencia del Centro Galego de Tecnificación Deportiva (CGTD), ubicado en la calle Padre Fernando Olmedo de Pontevedra. «Non comprendemos a falta de colaboración do Ministerio de Defensa nunha situación tan grave como a que estamos a vivir. Unha vez máis, dan as costas ao pobo negándose a poñer as súas instalacións ao servizo da cidadanía», señala la concejala del BNG.

El Bloque recuerda que en su día tampoco quisieron ceder al Sergas el antiguo hospital militar para dotar a Marín de las instalaciones sanitarias que necesitaba. «Aínda non contabamos co novo centro de saúde, pero Defensa non tivo en conta esta necesidade e optou por destinalo a hotel de luxo para uso interno exclusivo a prezo subvencionado», apunta la portavoz municipal. Para el Bloque, lo que demuestran es que «prefiren ter un hotel baleiro antes de prestalo para un servizo tan importante e esencial como é a saúde».