El jefe de la Policía Local, Ángel Ruibal, da positivo por coronavirus

Serxio Barral Álvarez
Serxio Barral PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

emilio moldes

El intendente está aislado en su domiclio, aunque no presenta síntomas de la enfermedad

07 abr 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

El intendente jefe de la Policía Local de Pontevedra, Ángel Ruibal, es el primer trabajador del Concello que da positivo por coronavirus. Lo confirmó la concejala de Protección Cidadá, Eva Vilaverde (BNG), al término de la sesión ordinaria de la junta de gobierno local. «Teño que dicir, en primeiro lugar e o máis importante, que el se atopa ben, non manifesta síntomas a día de hoxe e está illado no seu domicilio. Desde o goberno o que queremos é trasladarlle todos os nosos ánimos e o noso desexo de que todo saia ben e que saia o antes posible» indicó Vilaverde.

El jefe de la Policía Local dio positivo o pasado viernes. «Non é un positivo que teñamos que achacar a ningún operativo da Policía Local, nin afecta para nada ao normal desenvolvemento da Xefatura -señaló la concejala-, posto que xa viña realizando o seu traballo desde un despacho situado noutro edificio e non mantiña contacto físico cos compañeiros e compañeiras».

De esta manera se garantizaba que no tendría contacto con compañeros y se minimizaba la posibilidad de contagios entre los agentes. Así se organizó el trabajo de la Policía Local desde el inicio de la crisis, estableciendo «quendas estancas para que se produzan os mínimos cruzamentos posibles entre as diferentes quendas e para garantir que, se hai algún outro positivo, a repercusión sexa a mínima posible e non afecte ao normal funcionamento da Xefatura».

Ángel Ruibal fue nombrado jefe de la Policía Local de Pontevedra a finales del mes de enero, en sustitución de Daniel Macenlle, que fue nombrado director xeral de Emerxencias del Concello de Pontevedra. Mientras dure la baja, desempeñará las funciones de jefatura José Manuel Duarte.