El comercio de proximidad planta cara al coronavirus en Pontevedra

Alfredo López Penide
López Penide PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

CAPOTILLO

Los locales de la CCU Zona Monumental llevan a cabo una campaña de promoción para fidelizar a la clientela, mientras la Xunta confirma que se mantien el cierre de ferias

01 abr 2020 . Actualizado a las 12:01 h.

El comercio de proximidad ha decidido plantar cara a la pandemia del coronavirus impulsando desde hoy y hasta el 12 de abril, día en el que, en teoría, finaliza el estado de alarma, la campaña A morriña non ten brazos, pero aperta o corazón. De este modo, se busca, por un lado dar a conocer en Pontevedra a la recién constituida Asociación Galega de Xerentes de Centros Comerciais Abertos e Urbanos de Galicia y, por otro, «recordar aos nosos clientes que o comercio local está ao seu carón, nestes momentos duros e seguirá estando cando entre todos venzamos ao Covid-19».

De este modo, y en el marco de esta promoción, se premiará la fidelidad de los clientes de estos establecimientos comerciales «transmitindo unha imaxe de unidade do noso tecido comercio».

Los impulsores de esta campaña reseñaron que para participar en la misma, los interesados deberán acceder al perfil de Facebook del colectivo y post del concurso. «A participación é moi sinxela, xa que só haberá que compartir o post de maneira pública, facer un comentario indicando o que botan de menos do comercio local cun texto, debuxo, foto ou video e indicar a poboación onde lles gustaría comprar no caso de gañar un dos vales compra», añadieron.

Los participantes entrarán en un sorteo de veintisiete vales compra de 50 euros, «un por cada CCA que participe na campaña, que se poderán gastar nos establecementos asociados».

Mercados y ferias

Por su parte, la Xunta confirmó este miércoles que se mantiene «o peche dos mercados locais para a venda de produtos agroalimentarios tras as indicacións recibidas por parte do Goberno central». Citando una resolución del Gobierno, se añade que «a actividade comercial minorista de alimentación queda restrinxida a establecementos comerciais, sempre que non supoñan un risco de contaxio polas condicións nas que se estean desenvolvendo. Deste xeito, apunta que non estaría permitida a celebración dos mercados tradicionais ao aire libre que implican ademais unha congregación dun alto número de persoas, co conseguinte risco de contaxio masivo».

De este modo, al mantenerse el cierre de estos mercados y ferias tradicionales, «a venda de produtos agrícolas e gandeiros deberá seguirse realizando por medios alternativos que non impliquen presenza física, como por vía telefónica, con realización de pedidos a través da rede online -correo electrónico- ou similares, servidos polo produtor no domicilio do consumidor e evitando o desprazamento de persoas pola vía pública».