El PSOE reclama a Aguas que se ocupe de los problemas reales y limpie los ríos

Los socialistas acusan al ente autonomico de utilizar «inventos anti Concellos»


Cuntis / La Voz

El PSOE provincial denunció este sábado «a incomprensible xestión» de Augas de Galicia «no que atinxe á limpeza dos ríos e a prevención de inundacións». Los socialistas señalan que, a pesar de la advertencia que hicieron el pasado septiembre, «un inverno máis quedou confirmado que Augas concentra os seus escasísimos labores de limpeza nos tramos fluviais que transcorren por concellos onde goberna o PP».

El secretario general de los socialistas pontevedreses, David Regades, recalcó que «a política autonómica de prevención de inundacións está marcada polo azul institucional do PP». Puso como ejemplo Cuntis, un Concello dirigido por los socialistas y cuyo gobierno local está «farto» de instar a Augas a que despeje el lecho del río Gallo. Regades señaló que a él le consta que la Xunta solo dispone de una brigada para atender los ríos de la provincia de Pontevedra incluidos en la demarcación de Galicia Costa.  Cuatro personas «coas que é imposible prestar un servizo axeitado» a tantos concellos.

Regades criticó que «o único paso realmente significativo dado pola Xunta este ano foi desfacerse de 300 kilómetros de rede fluvial, alegando que se trata de tramos urbanos, transferindo as competencias aos concellos a través dunha simple instrucción publicada no DOG». Afirmó que esta y otras medidas son «inventos anti Concellos» y reclamó a Augas que se ocupe de la gestión y limpieza de los ríos pontevedreses, sin cargar con costes extraordinarios a los concellos, ya que precisamente el ente autonómico «recada máis de 50 millóns de euros ao ano co canon de saneamento».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

El PSOE reclama a Aguas que se ocupe de los problemas reales y limpie los ríos