La Diputación invita a que esta Navidad se consuman productos de las Rías Baixas

La Voz PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

11 dic 2019 . Actualizado a las 11:01 h.

La Diputación provincial de Pontevedra cerrará la acción turística Fame de experiencias con la campaña Este Nadal saborea Rías Baixas. La presidenta, Carmela Silva, explicó que con la iniciativa «preténdese que a cidadanía merque produtos das Rías Baixas e que se regalen cousas diferentes, ligadas ás emocións e ás experiencias». Además, subrayó que se trata de una iniciativa «comprometida co medio ambiente, xa que unha das cousas que se están a formular no Cume do Clima é mercar produtos de proximidade, menos contaminantes e máis respectuosos co medio ambiente tanto pola súa produción, como extracción, elaboración e comercialización».

La campaña tiene cinco ejes temáticos: enoturismo, restaurantes con estrella, de mercado en mercado, mariscadora por unas horas y «escancia a mellor sidra». La idea es, respectivamente, ofrecer catas de vino y visitas a bodegas y pazos; poner en valor los restaurantes con estrella michelín y aquellos que combinan cocina tradicional y vanguardista; dar a conocer el origen de los productos de las rías Baixas; o realizar actividades de marisqueo de la mano de Guimatur, Amarturmar y Amarcarril. Y, por último, visitar la rúa de la sidra de A Estrada, visitando lagares y plantaciones de manzanas.

Esta campaña se pondrá fin al programa Fame de experiencias, pero Silva aseguró que «en Fitur imos presentar unha nova campaña, moi creativa, moderna e centrada nos grandes valores da nosa provincia».