La Diputación invita a que esta Navidad se consuman productos de las Rías Baixas
PONTEVEDRA
La Diputación provincial de Pontevedra cerrará la acción turística Fame de experiencias con la campaña Este Nadal saborea Rías Baixas. La presidenta, Carmela Silva, explicó que con la iniciativa «preténdese que a cidadanía merque produtos das Rías Baixas e que se regalen cousas diferentes, ligadas ás emocións e ás experiencias». Además, subrayó que se trata de una iniciativa «comprometida co medio ambiente, xa que unha das cousas que se están a formular no Cume do Clima é mercar produtos de proximidade, menos contaminantes e máis respectuosos co medio ambiente tanto pola súa produción, como extracción, elaboración e comercialización».
La campaña tiene cinco ejes temáticos: enoturismo, restaurantes con estrella, de mercado en mercado, mariscadora por unas horas y «escancia a mellor sidra». La idea es, respectivamente, ofrecer catas de vino y visitas a bodegas y pazos; poner en valor los restaurantes con estrella michelín y aquellos que combinan cocina tradicional y vanguardista; dar a conocer el origen de los productos de las rías Baixas; o realizar actividades de marisqueo de la mano de Guimatur, Amarturmar y Amarcarril. Y, por último, visitar la rúa de la sidra de A Estrada, visitando lagares y plantaciones de manzanas.
Esta campaña se pondrá fin al programa Fame de experiencias, pero Silva aseguró que «en Fitur imos presentar unha nova campaña, moi creativa, moderna e centrada nos grandes valores da nosa provincia».