Carme da Silva: «As eleccións do 10N son unha oportunidade para Galicia»

S.B. PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

Xaquin Solinho

17 oct 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

La cabeza de lista del BNG al Congreso, Carme da Silva, apeló ayer a la necesidad de que Galicia tenga voz propia en Madrid para reivindicar la apuesta por los nacionalistas en las elecciones del 10 d noviembre. La candidata compareció en Pontevedra arropada por el alcalde. Miguel Anxo Fernández Lores, y por tres de los integrantes de la lista del BNG: Berta Roldán, Ana Seoane y Kiko Dasilva.

Para la cabeza de lista, la repetición de las elecciones supone «unha oportunidade única para que Galicia retorne ao Parlamento» ante el «fracaso» de los partidos estatales para alcanzar acuerdos. «A xente -apuntó Carme da Silva- debe transformar o cabreo ante a incapacidade de chegar a acordos, falar e dialogar, e convertelo nunha oportunidade de facer algo diferente o 10N: apostar e apoiar a candidatura do BNG que só ten a cabeza posta neste país e que o único que pretende é que Galiza teña dignidade e respecto que se merece».

La candidata subrayó que las elecciones del 10N «non van de Sánchez e Casado. Van de solucionar os problemas dos galegos, como as peaxes, Ence ou as infraestruturas».