El PSOE lleva al Parlamento los problemas de personal del punto de atención continua del ambulatorio de Baltar

La comisión de Sanidade debatirá mañana las preguntas del grupo socialista


Sanxenxo / La Voz

Los diputados socialistas Julio Torrado, Noela Blanco y Xoaquín Fernández Leiceaga formalizaron una proposición no de ley sobre las deficiencias del servicio de emergencias sanitarias en la comarca de O Salnés, que se debatirá mañana en la comisión de Sanidade del Parlamento de Galicia. En su enumeración de hechos, los líderes socialistas afirmaron que «este verán do 2019 resultou ser o máis caótico e desorganizado que se lembra na xestión do sistema público de saúde». Atribuyen esta situación a la «falta de previsión» y a un «resultado nefatos da política de recortes do goberno de Núñez Feijoo ao fronte da Xunta».

Entre los ejemplos, señalan que el centro de salud de O Grove «sufriu a ausencia nalgunha ocasión de ata cinco dos seis médicos que teñene praza, o que imposibilita que unha soa persoa poida afrontar o traballo de seis». También precisaron que «existirn ocasións diveras onde o PAC de Vilagarcía contou con soamente un facultativo cando debera ter tres dbido ao volume de poboación que atende». Entre otros casos, también se enfatizó la situación de Sanxenxo, tercera ciudad de Galicia en los meses de verano y solo superada por Vigo y A Coruña. «Notorio é o caso do PAC de Baltar, en Portonovo, que convértese no PAC de referencia para un volume de poboación dos maiores de Galicia no verán, e que veu como incluso a falta de previsión leou a que algún profesional de PAC próximos tivera que deixar a súa praza nalgún día para trasladarse durante a quenda a Baltar».

El grupo parlamentario del PSOE propone que el Parlamento inste a la Xunta a «comprometer a mellor das condicións laborais do persoal sanitario do Sergas, para poder afrontar con maiores garantías os procesos de substitución e de reordenación de recursos humanos, de cara a garantir a mellor dotación de persoal posible para asistencia sanitaria en atención primaria». También propone «abrir un proceso de diálogo cos representantes municipais, e os profesionais que sexan considerados necesarios, para establecer un plan de necesidades para a comarca do Salnés, que contemple as necesidades en infrestruturas, recursos materiais e humanos». Según los socialistas, este proceso «afrontará como mínimo e entre outras a situación respecto de: novos centros de saúde necesarios na comarca, ordenación dos recursos humanos en función das necesidades asistenciais e a dotación de recursos para os servizos de urxencias».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

El PSOE lleva al Parlamento los problemas de personal del punto de atención continua del ambulatorio de Baltar