La Xunta afirma que mantiene un convenio con el INE y le facilita datos de la capital

Alfredo López Penide
L. Penide PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

15 ago 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

Tras conocer las declaraciones de la presidenta de la Diputación de Pontevedra acusando al conselleiro de Turismo, Román Rodríguez, de «ocultar e mentir» con relación a los datos turísticos de Pontevedra y Vigo, desde la Xunta expresaron su estupefacción. Asimismo, desde Cultura e Turismo sostuvieron que esta actitud «amosa un profundo descoñecemento da realidade turística», al tiempo que defendieron la rigurosidad de los datos ofrecidos.

Incidieron en que «a presidenta provincial evidencia un gran descoñecemento cando afirma que o Instituto Nacional de Estatística (INE) non analiza o comportamento turístico da cidade de Pontevedra, pois si o fai». Añadieron, en este sentido, que la Consellería de Cultura y el INE «manteñen un acordo de colaboración polo que achega á Xunta de Galicia datos periódicos deste destino».

Se trata, según matizaron, de los datos que formaron parte del balance turístico presentado la semana pasada en Sanxenxo. «Obviamente todas as cifras son rigorosas e contrastables, pois son ofrecidas por un organismo de acreditada traxectoria que empregan como fonte todas as administracións públicas e o sector privado», señalaron desde la Xunta, al tiempo que exigieron a Carmela Silva que deje a un lado las descalificaciones, «unha rectificación e que cese na súa estratexia de caos».