Sántos Héctor apela a la libertad, la igualdad y la solidaridad en la ofrenda de la provincia en la Peregrina

Marcos Gago Otero
Marcos Gago PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

OSCAR VIFER

El diputado retó a los oyentes para que «sumemos as forzas necesarias e os nosos soños de conseguir unha sociedade máis xusta se convertan en realidade e feitos»

11 ago 2019 . Actualizado a las 15:19 h.

El diputado Santos Héctor realizó esta mañana en la iglesia de la Peregrina, en Pontevedra, la ofrenda de la provincia con motivo de las fiestas de la patrona pontevedresa. En su discurso, Santos Héctor apeló a la libertad, la igualdad y la solidaridad como «os tres piares nos que se basea unha sociedade xusta, onde as liberdades básicas para toda a cidadanía deben estar garantidas». Por este motivo y aprovechando la oportunidad que concedía esta ofrenda, manifestó su compromiso a «seguir desenvolvendo políticas que favorezan as persoas máis desfavorecidas, a priorizar la redución da pobreza e a eliminar as fendas de desigualdade económica e social». El diputado vigués en nombre de la institución provincial añadió: «Coa equidade non pretendemos que todas e todos sexamos iguais en estilos de vida, cultura ou economías, perseguimos sermos iguais en dereitos e condicións dignas de vida» y sostuvo que «so desta forma poderemos avanzar ata o progreso xusto, avanzar cara un futuro mellor para todas e todos».

En su alución, Santos Héctos se dirigió expresamente a sus oyentes, entre los que se encontraban no solo vecinos sino también representantes de algunas de las principales instituciones de la provincia de Pontevedra. «Hoxe diríxome a todas e todos vós para que sumemos as forzas necesarias e os soños de conseguir unha sociedade máis xusta se convertan en realidade e feitos». Y concluyó con una frase de Martin Luther King: «A inxustiza en calquera parte é unha ameza á xustiza en todas partes».