Silva, sobre el pacto con el BNG: «Gustaríame pechalo pronto»

Alfredo López Penide
López Penide PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

Advierte de que no se pueden poner fechas a la negociación

28 jun 2019 . Actualizado a las 05:05 h.

Con la fecha del pleno de toma de posesión ya conocida -miércoles, 3 de julio-, solo resta por desvelar si en la Diputación de Pontevedra se reeditará el bipartito. Si en los últimos días, tanto César Mosquera (BNG) como David Regades (PSOE) dejaron entrever que pacto va a haber, pero sin precisar el alcance del mismo, ayer Carmela Silva reiteró que «estou moi orgullosa de ter presidido durante catro anos do PSdeG e do BNG e que estaría exactamente igual de honrada en voltar facelo nestes outros cato anos de mandato».

La presidenta de la Administración provincial señaló que «é imposible poñerlle datas a cuestións de negociación», si bien dejó claro que «a min me gustaría pechalo canto antes». En todo caso, indicó que se sumaba «ás declaracións de Regades e do vicepresidente. Si eles, que son os que se están a reunir, o miran moi cercano, moi posible, eu digo que seguramente terán razón».

En el hipotético caso de que finalmente sea un acuerdo de gobierno, Silva coincidió con César Mosquera en que «cambia [o escenario] e cambia moito». No en vano, los socialistas incrementaron su número de diputados de diez a trece situándose a uno de la mayoría absoluta, mientras que los nacionalistas perdieron uno quedándose con tres. «O reparto tería que ser diferente, entre outras cousas porque o volume de traballo de cada unha das áreas obriga a que haxa un reparto ordenado, equilibrado, serio e rigoroso. Dicía onte o vicepresidente que quen ten tres actas de deputado, ten limitada a súa capacidade para facer fronte ao número de responsabilidades que se tiña no anterior mandato», añadió, al tiempo que dejó claro que «non haberá departamentos estancos».