El BNG lleva al Parlamento el dragado del Lérez

La Voz PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

RAMON LEIRO

Los nacionalistas instan la licitación del proyecto en este año y el inicio de las obras en el 2020

04 jun 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

El grupo parlamentario del BNG presentó ayer una batería de iniciativas para demandar la licitación del dragado del Lérez. Se trata de preguntas orales y de una proposición no de ley «para que o goberno galego remate dunha vez o proxecto de dragaxe do fondo da ría e do río Lérez, unha demanda histórica do sector marisqueiro e da navegación deportiva que leva case dez anos de tramitación e non se dá iniciado».

El diputado nacionalista Luís Bará subrayó que «a responsabilidade da parálise deste proxecto é da Xunta, que leva case unha década poñendo escusas para adiar a súa execución». Desde las filas nacionalistas se recuerda que el pasado mes de abril, «en plena precampaña electoral», Portos de Galicia anunció la intención de modificar el proyecto cambiando la zona de vertido de los depósitos ara situarlo en el exterior de la ría de Pontevedra. « Esta era precisamente a demanda do sector pesqueiro e marisqueiro para apoiar a dragaxe, e a suposta razón da paralización do proxecto desde 2017», recordó ayer el diputado nacionalista.

Ahora, pasadas las dos campañas electorales, «o BNG vai solicitar o pronunciamento do parlamento para que se aprobe e se licite o proxecto definitivo neste ano 2019, co obxecto de que se poida iniciar a dragaxe no ano 2020».

El grupo nacionalista también pedirá que se aprueben las partidas presupuestarias necesarias para que la actuación se pueda ejecutar «nunha única fase».