La APDR sostiene que en Galicia «habería moitas zonas» para reubicar Ence

Los ecologistas insisten en que la fábrica no puede seguir legalmente en Lourizán


POntevedra La Voz

La APDR aseguró que existen emplazamientos en Galicia que podrían servir para la reubicación de Ence fuera de la ría de Pontevedra, en su réplica al informe de Idom encargado por la pastera y que concluyó que no es posible. «As necesidades para una nova fábrica serían moito menores ás consideradas no informe e habería moitas zonas de Galicia que poderían reunir eses requisitos», incidieron los ecologistas.

No obstante, la APDR precisó que «o que está en cuestión non é se existe ou non outro emprazamento axeitado para a instalación de Ence en Galicia» y recuerda que «o que se está a poñer sobre a mesa é que por Lei Ence non pode continuar por máis tempo en Lourizán». Para la APDR la concesión otorgada cuando Rajoy era presidente del Gobierno es «ilegal». 

«Ence, se quere continuar en Galicia, terá que buscar unas alternativa viable e se entende que non é posible ningunha, está no seu dereito de marchar onde querían», eso sí, asumiendo la regeneración de los terrenos de Lourizán.

Por último la APDR afirmó que la marcha de Ence de Pontevedra «apenas tería incidencia negativa para o monte galego non para as familias que teñen na venda de eucaliptos un modo adicional de ingresos, que seguirían vendendo nas fábricas de Portucel e Navia e para a multitude de usos alternativos á pasta de papel».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

La APDR sostiene que en Galicia «habería moitas zonas» para reubicar Ence