El PSOE acusa a CC OO de traspasar la «liña vermella» en sus críticas por el conflicto de Ence

Tino Fernández sostiene que el sindicato «está a poñela diana no partido equivocado» y que los socialistas proponen el traslado y no el cierre


Pontevedra / La Voz

El portavoz del grupo municipal del PSOE de Pontevedra, Tino Fernández, considera «impresentable e surrealista» las duras críticas que Comisiones Obreras dirigió este martes por la mañana contra la cúpula de los socialistas pontevedreses en el conflicto de Ence, al responsabilizarlos del cambio de criterio del Gobierno frente a la prórroga de la concesión de la pastera. En su opinión, el sindicato está transmitiendo «perigosas mensaxes de odio». Desde el punto de vista del PSOE pontevedrés, CC OO «está a amosar unha preocupante deriva cara o hooliganismo, traspasando a liña vermella ao difundir mensaxes de odio que os poñen no punto de mira».

Fernández precisó que la Abogacía del Estado es un órgano que «defende os intereses do Estado, e non do Goberno, polo que as súas decisións non poden ser influídas por intereses persoais nin partidistas». Añadió sobre las críticas de CC OO: «Coido que isto non é tan difícil de comprender e Comisións está a insultalo traballo da Avogacía do Estado. Desminto rotundamente que nós tivésemos capacidade algunha de influír na Avogacía».

El portavoz socialista pontevedrés advirtió a la central sindical de que «está a actuar deliberadamente dun xeito irresponsable» porque puede conllevar «importantes riscos, incluso desde o punto de vista físico» para las personas que puso «na diana das iras dos traballadores». Es más, el líder socialista afirmó que el secretario comarcal de Comisones Obreras, José Luis García Pedrosa, «está a erralo seu disparo» porque la responsabilidad del problema actual de la fábrica sería, según el PSOE pontevedrés, de la empresa y del PP, «que fixeron as cousas realmente mal». «A empresa enganou aos traballadores e o PP enganou á empresa. Máis que equivocalo tiro, o que quere Comisións é desvialo dos verdadeiros responsables», matiza Fernández.

Para los socialistas pontevedreses, «a estas alturas do conto», llama la atención que sus críticos continúen usando la palabra cierre, «como un mantra», porque el PSOE «xamais estivo a favor de nada que non sexa o traslado dentro da comarca de Pontevedra e, polo tanto, do mantemento dos postos de traballo e da pasteira no noso contorno». Tino Fernández concluyó: «A diferencia entre peche e traslado non debería de ser tan difícil de comprender. Esa estratexia de xogar cos traballadores foi a doutras campañas electorais e non sei por que CC OO e o PP se empeñan en repetila».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

El PSOE acusa a CC OO de traspasar la «liña vermella» en sus críticas por el conflicto de Ence