El 061 condena los sabotajes de tres ambulancias de la comarca

Los hechos ocurrieron en Pontevedra y Caldas y la Xunta los liga con la huega de los trabajadores


Pontevedra / La Voz

La Fundación Pública Urxencias Sanitarias de Galicia-061 condenó «firmemente» los sabotajes y actos vandálicos realizados contra las ambulancias de la red de transporte sanitario urgente que este departamento autonómico liga al «contexto da terceira convocatoria das xornadas de folga que comezou o pasado día 4 e que está previsto que se manteña ata as 23.59 horas do próximo domingo». En la comarca de Pontevedra aparecieron pinchadas las ruedas de tres ambulancias -dos en la capital y una en Caldas- en un total de 24 en toda Galicia. «Todos os vehículos substuíronse no menor tempo posible e seguiron prestando asistencia sanitaria con normalidade».

La Xunta señala que «a convocatoria de folga enmárcase no contexto da falta de acordo na negociación polo convenio colectivo entre a patronal e os técnicos en emerxencias sanitarias que realizan o servizo de transporte sanitario urxente e non urxente en Galicia».

Desde la Administración autonómica se recordó que el servicio de ambulancias «ten a consideración de servizo esencial para a poboación e, polo tanto, os servizos mínimos establecidos durante a convocatoria de folga son do 100 %».

Por último, la Xunta «insiste en facer novamente un chamamento ao comportamento responsable e consecuente, ademais de esixir respecto aos bens e as persoas».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

El 061 condena los sabotajes de tres ambulancias de la comarca