El stand de la Diputación se transformó «nun escenario teatral en clave de humor para enxalzar a enogastronomía da provincia»
24 ene 2019 . Actualizado a las 20:00 h.Carmela Silva, presidenta de la Diputación de Pontevedra, dio este jueves el pistoletazo de salida a la campaña turística Fame de experiencias desde Fitur. Fue un arranque creativo el que estuvo protagonizado por Déborah Vukusik, la propia Carmela Silva y los tres estrellas Michelin Amaranta Rodríguez, Pepe Solla e Javier Estévez. Todos ellos convirtieron el stand de la Administración provincial «nun escenario teatral en clave de humor para enxalzar a enogastronomía da provincia».
A este respecto, la presidenta provincial resaltó que las Rías Baixas cuentan «cunha paisaxe incrible, cunha natureza que non ten cualificativos, viños que dan alegría, e unha gastronomía que se pode comparar coa mellor do mundo. Pero o mellor que temos son as nosas xentes, as produtoras e produtores, o persoal de sala, as cociñeiras e cociñeiros e as xentes dos nosos lugares, as e os que conseguen que sexamos únicas e únicos».