Rías Baixas hará campañas directas de promoción turística en Europa

La Diputación quiere repetir el éxito del «workshop» celebrado en Barcelona


Pontevedra / La voz

La Diputación, a través de Turismo Rías Baixas, celebró esta misma semana un workshop en Barcelona, una acción directa de promoción turística en la que participaron 55 empresas y una docena de blogueros y medios de comunicación especializados. La iniciativa, la primera que llevó a cabo la Diputación en colaboración con el Clúster de Turismo de Galicia, resultó «todo un éxito. Está claro que acertamos coa aposta -aseguró ayer la presidenta provincial, Carmela Silva-, xa que o interese foi grande, houbo en torno a 120 encontros directos entre empresas de aquí con empresas de alá, e pecháronse xa algúns acordos de cara á Semana Santa e a tempada estival».

Tan satisfecha regresó Silva de las jornadas de trabajo en Barcelona que no tiene ninguna duda de que se volverá a repetir la experiencia. «Somos ambiciosos e queremos mellorar e innovar -señaló-, e dentro da nosa aposta pola internacionalización do noso destino turístico queremos programar unha acción similar nalgunha cidade europea».

La idea está sobre la mesa y se expondrá la próxima semana en la reunión que mantendrán los responsables de Turismo Rías Baixas con el Clúster de Turismo de Galicia con el fin de analizar y valorar el viaje a Barcelona. «Entendo que nestes asuntos as Administración públicas temos que traballar da man do sector privado, e por iso deben ser as empresas as que decidan onde temos que levar a promoción turística», apuntó Silva. Eso sí, avanzó un condicionante para decidir en qué ciudades conviene promocionar a las Rías Baixas: «É fácil pensar que o máis conveniente é que sexa en cidades europeas as que haxa voo directo dende o aeroporto de Vigo».

Carmela Silva compareció ayer en compañía del presidente del Clúster, Cesáreo Pardal, quien subrayó que la colaboración entre ambas entidades en Barcelona fue solo un punto de partida, ya que a partir de ahora va a haber más iniciativas conjuntas entre la Diputación y el sector turístico.

También él destacó el éxito del workshop de Barcelona, «onde quedou xente fóra sen poder ir, debido á enorme demanda que tivemos». Pardal coincidió con la presidenta provincial en que la cooperación público-privada es la clave para potenciar el destino Rías Baixas. «Animamos a seguir facendo as cousas así. Este é o camiño correcto e oxalá outras deputacións comecen a traballar no mesmo sentido», apuntó.

Fórum gastronómico

Por otro lado, Carmela Silva también adelantó que en Barcelona se cerró el acuerdo para que la Diputación de Pontevedra participe en el próximo Fórum Gastronómico, que se celebrará en A Coruña en marzo de 2019. «Será a primeira vez que participemos como Deputación e é fundamental estar aí, xa que é unha fórmula máis para poñer en valor o noso produto, a calidade dos nosos e das nosas chefs e todo o noso territorio como destino gastronómico». La presidenta subrayó que este asistieron más de 23.000 personas al citado evento, «e o noso obxectivo é lograr que todos e todas aposten pola marca #pontevedraprovincia».

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