Carmela Silva: «O PP é un cancro para a democracia, é un cancro para a política»

La presidenta de la Diputación vincula difusión del vídeo de Cristina Cifuentes con «as cloacas» del Partido Popular e instó a la ciudadanía a que «os bote das institucións»


Pontevedra / La Voz

«Síntome avergoñada, triste, preocupada, incluso, un pouco amedrentada co que está ocorrendo no noso país e tamén en Galicia en torno aos gobernos do Partido Popular». Con estas palabras, la presidenta de la Diputación de Pontevedra, la socialista Carmela Silva, aludió a la dimisión de Cristina Cifuentes tras la difusión del vídeo del supuesto hurto de unas cremas en un supermercado.

En este sentido, y después de nombras las innumerables causas abiertas contra distintos dirigentes populares -caso Gürtel, Púnica, Lezo, Bonsay, Brugal, Caballo de Troya, Campeón...-, vinculó lo ocurrido ayer, la filtración del vídeo, con «as cloacas do PP (...) para queimar na praza pública a unha persoa». Añadió que el objetivo no fue otro que convertir en noticia las cremas y que no lo sea «os desprestixio da universidade feita polo PP, que a utilizaba como o seu cortijo. Paréceme vergoñento, noxento este Partido Popular cheo de corrupción ata as cellas e que non se corte nada en queimar publicamente a alguén dunha forma vergonzosa, grimosa para tapar as vergonzas do que están a facer coa universidade de pública».

«O PP da medo. Son capaces de facer calquera cousa», insistió al respecto. Silva remarcó que la única solución para la regeneración política de España es que la ciudadanía «os bote das institucións. Son un cancro para a democracia, son un cancro para a política».

Lamentó, igualmente, que siendo la política «unha actividade digna a están convertendo en algo indigno».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Carmela Silva: «O PP é un cancro para a democracia, é un cancro para a política»