Alianza y Barros asegura que el arzobispo conoce «as irregularidades» del párroco de Lérez

Alfredo López Penide
López Penide PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

La funeraria remitió en diciembre un escrito dando cuenta que el sacerdote, «dado que estaba xubilado e cobraba unha pensión, non quería que quedara ningún rastro dos cartos a percibir polo seu traballo»

02 mar 2015 . Actualizado a las 19:38 h.

Tras el incidente ocurrido este sábado con un funeral que tuvo que celebrarse en Caldas en lugar de la parroquia pontevedresa de Lérez, la empresa Alianza y Barros aseguró hoy que no se trata de un caso aislado. De hecho, manifestaron que «o Arcebispado de Santiago de Compostela coñece desde hai meses o conflito xerado por un indeterminado número de curas ao pretender cobrar pola prestación de servizos funerario por medios completamente opacos e sen emitir as preceptivas facturas».

En el caso concreto de Crisanto Rial, precisaron que la funeraria remitió el pasado diciembre un escrito al arzobispo Julián Barrio dando cuenta que «o sacerdote mantiña que, dado que estaba xubilado e cobraba unha pensión, non quería que quedara ningún rastro dos cartos a percibir polo seu traballo». Remarcan, en este sentido, que solo quiere dinero en metálico, así como, presumiblemente, se negaría a emitir recibos o facturas.

Además, inciden en que el sacerdote llegó a amenazar «con acudir aos particulares, dado que eles non lle pedían xustificante, e con diminuír a calidade dos seus servizos en relación a aqueles outros que si lles abonaban outras empresas en efectivo».