Eliminados dos vertidos de aguas residuales en Moraña y Portas

Alfredo López Penide
López Penide PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

En ambos casos, Augas de Galicia verificó que su origen eran viviendas particulares

16 ago 2014 . Actualizado a las 15:00 h.

En los últimos días, Augas de Galicia ha eliminado sendos vertidos de aguas residuales en los municipios de Moraña y Portas. Según precisaron desde la Administración autonómica, en la primera de las localidades pontevedresas, «as actuacións que levaron á eliminación do punto de vertido iniciáronse tras detectar os técnicos do Plan de Control de Vertidos (PCV) de Augas de Galicia, nunha inspección rutineira, a presenza de aportes contaminantes por infiltración cara ao río Agra procedentes da vivenda».

Posteriormente, el personal de este organismo autonómico, ya en el transcurso de una inspección conjunta con representantes del Concello de Moraña, les solicitaron a estos últimos «un plan de actuación para eliminar dito aporte de augas residuais cara ao río». En este sentido, la Consellería de Medio Ambiente ha destacado que recientemente «se verificou que o titular procedeu a conectar as augas residuais da vivenda cara á rede de saneamento municipal, instalada na zona de A Barosela».

Por su parte, en Portas, se ha confirmado la erradicación de los vertidos que procedían de un inmueble particular ubicado en el lugar de Piñeiro. En este caso concreto, las aguas residuales tenían su origen en un pozo negro e «ían parar ao terreo próximo a un regato innominado do lugar». La incidencia fue reportada al Concello, así como se requirió al propietario de la vivienda que pusiese fin al foco contaminante.

«Nunha última inspección de comprobación verificouse que o titular procedeu á instalación dun equipo de depuración, ao non existir rede de saneamento na zona, para o tratamento das augas asimilables a urbanas», subrayaron desde la Administración autonómica.