La Xunta mantiene el compromiso del hospital de Monte Carrasco

María Conde PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

La conselleira de Sanidade, Rocío Mosquera, alude a que «non é significativa» la diferencia entre el trayecto a Vigo y a Santiago

20 ene 2014 . Actualizado a las 14:23 h.

«Seguimos mantendo o compromiso co hospital de Monte Carrasco, seguimos traballando para facer efectivo este novo hospital no prazo máis breve posible, sempre que sexa posible». Así lo manifestó esta mañana la conselleira de Sanidade, Rocío Mosquera, durante el acto de apertura del Ano Galego da Parálise Cerebral que se desarrolló en la sede de Amencer en Lourizán. Mosquera indicó que el Sergas está pendiente de que el Concello «conteste a un requerimento que se lle fixo no seu momento e imos seguir traballando na expropiación e no deseño dese hospital».

La conselleira manifestó asimismo que la reorganización que ahora deriva a 300.000 pacientes a Santiago en lugar de Vigo para determinadas especialidades quirúrgicas «en ningún caso afecta ao Hospital de Pontevedra, nen o actual, nen o futuro» e insistió en que la medida afecta a un 2 % de los pacientes que se atienden en el área norte y considera que «non é significativa» la diferencia entre el trayecto a Vigo a Santiago , al tiempo que recordó que la Lei de Garantías Sanitarias permitirá en todo caso al paciente elegir el centro de Galicia donde quiere ser operado.

También apuntó que en el momento en que el hospital de Vigo en construcción empiece a funcionar, «hai que volver a reorganizar as novas estruturas, como pasa sempre que se pon en marcha unha nova infraestrutura ou alguna nova técnica nalgún centro no Servizo Galego de Saúde».