Woody Allen clausuró PoioEscena 2013

La compañía Tolemia adaptó en Combarro el texto de «Soños dun seductor»


Poio / La Voz

Este viernes se clausuró en la sede de la Comunidade de Montes de Combarro una nueva edición de PoioEscena. En esta ocasión, los encargados de echar el broche al ciclo de teatro fueron los miembros de la compañía Tolemia, que adaptaron a la escena un clásico de Woody Allen: «Soños dun seductor».

La del viernes fue una sesión especial en la que, según la organización, no faltaron sorpresas y música. Además, reseñaron que «o éxito acadado é un dos factores que animou aos organizadores a darlle continuidade á iniciativa, que comezou no 2010 organizado pola concellaría de cultura e con catro representacións no mes de novembro. Na edición deste ano, o programa ampliouse a doce sesións grazas á colaboración das asociacións culturais de Raxó, Samieira e Combarro».

Una vez clausurado PoioEscena 2013, ya se está programando la edición del 2014, que, en principio, será presentada a principios del nueva año. Por lo pronto, según Silvia Díaz, concejala de Cultura de Poio, se «manterá a estrutura actual e ademais incluirá algunhas novidades».

Una apuesta para el 2014

En este punto, añadió que, «en todo caso, apóstase por manter o apoio ao teatro no noso municipio pola súa potencialidade para desenvolver a expresión artística e persoal, vehículo de comunicación e espazo de encontro para a veciñanza».

Prueba de esta repercusión es el hecho de que este año se han creado dos grupos de teatro aficionado: «O Grupo Miúdo, de teatro infantil, que leva a cabo na Casa do Pobo a SCD Samieira e que xa estreou en xullo, e o grupo de teatro de adultos que botou a andar en Combarro a ACDeM Armadiña».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos

Woody Allen clausuró PoioEscena 2013