Defensa da Ría denuncia a Ence por los escapes del mes de agosto

Serxio Barral Álvarez
Serxio barral PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

Instan al juzgado a incoar diligencias para determinar si hubo delito

08 oct 2013 . Actualizado a las 15:55 h.

La Asociación Pola Defensa da Ría (APDR) ha denunciado a Ence ante el juzgado de guardia por los escapes que se registraron el pasado mes de agosto y que motivaron cierta alarma que derivó en una decena de llamadas de ciudadanos a los servicios de emergencia municipales y autonómicos. APDR solicita que se abran diligencias previas para determinar «se dos feitos denunciados se derivan responsabilidades penais».

El colectivo ecologista recuerda en su denuncia que pese a que tanto Ence como la Xunta restaron trascendencia a los escapes (alegaron que las emisiones nunca sobrepasaron el umbral permitido), «o certo é que provocaron afectación na saúde a un certo número de veciños de distintas zonas da cidade de Pontevedra que efectuaron chamadas tanto á centraliña da Policía Local coma ao teléfono do 112». Según la APDR, los denunciantes alertaron «polo intenso cheiro e polas molestias que sufrían na gorxa, ollos e vías respiratorias, manifestando nalgún caso certas dificultades para respirar».

En la denuncia, que está acompañada de recortes de prensa, se destaca que, en el caso del escape del día 11, que fue el más grave, «Ence tardou case 24 horas en recoñecer a existencia de varias avarías nas instalacións de Lourizán e só despois das citadas denuncias veciñais e da mobilización dos servizos de emerxencia por parte do Concello de Pontevedra». Una actitud que para el colectivo fue «irresponsable» y de «total desprezo pola cidadanía».