La escisión del grupo de Beiras no afecta a los gobiernos de Pontevedra y Poio

serxio Barral / López penide PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

Lores y Sobral se esfuerzan en lanzar sendos mensajes de tranquilidad

14 feb 2012 . Actualizado a las 07:00 h.

«Máxima normalidade e tranquilidade». El alcalde de Pontevedra, Miguel Anxo Fernández Lores, resumió así el sentir del grupo municipal del BNG tras los acontecimientos de las últimas semanas en la formación nacionalista, que derivaron el pasado domingo en el abandono de los militantes del Encontro Irmandiño. «Todas as persoas que estamos en cargos de responsabilidade -indicó el regidor pontevedrés -, temos un grado de compromiso e de lealdade que non vai variar absolutamente para nada na responsabilidade que temos cos cidadáns de Pontevedra».

Para Fernández Lores, que no ocultó que «obviamente non é bo» que se produzcan salidas del BNG, es el momento de mostrar coherencia: «Eu penso que o compromiso cos cidadáns e con Pontevedra, e o feito de manter unha liña clara e coherente nos últimos tempos, son os factores que nos están a dar un certo plus de diferencia e de apoio social ao BNG na cidade e na comarca».

Lores no contempla que su equipo municipal, formado por once concejales, vaya a verse afectado por la escisión del grupo liderado por Xosé Manuel Beiras. «Non vai haber cambios en absoluto na dinámica que o BNG vén levando ao longo destes últimos anos», subrayó, al tiempo que anticipó que «a incidencia da escisión na militancia de Pontevedra vai ser mínima».

De hecho, tanto el responsable local del BNG, Raimundo González Carballo, como la responsable comarcal, Anxos Riveiro -ambos concejales en Pontevedra-, destacaron que hasta ahora no se ha producido ningún movimiento destacable entre los militantes del BNG, que en la capital provincial suman alrededor de trescientos.

Lores, por último, saca conclusiones una vez consumada la escisión: «Probablemente imos estar máis centrados na nosa responsabilidade de gobernar a cidade que noutras cousas que nos poderían distraer neste momento».

«Somos do Bloque»

En similares términos se expresó otro de los regidores nacionalistas de la comarca, el alcalde Poio, Luciano Sobral, que se mostró convencido de que la marcha de Encontro Irmandiño no va a afectar al grupo municipal del BNG en Poio: «Xa o comentei cos compañeiros. Aquí o grupo municipal do BNG é o grupo municipal do BNG. Somos do Bloque, cada un coas súas diferencias, pero, ante todo, do Bloque».

Eso sí, Sobral asume que les queda un arduo trabajo por delante para hacer comprender lo ocurrido a la militancia: «O que nos queda é redoblar os esforzos, máis traballo, e o faremos».